جالب ترین ها
قدیمی ترین وبلاگ در مورد جالب ترین ها
گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ

سوال: وقتی یک نفر جیب بری می کند چه کسی مقصر است؟!

جواب: در هر صورت و در هر حالتی مقصر فردی است که مورد دزدی قرار گرفته است؛ مگر از قدیم نگفته اند که "مالت را محکم بگیر تا دیگران دزد نشوند؟!"

اساساً چرا مسئولین با افرادی که وجوه نقد را بصورت تابلو جابه جا می کنند برخورد نمی کنند؟! به راستی مگر همین افراد نیستند که جوانان پاک این مرز و بوم را وسوسه کرده و آنها را به راه خطا می برند؟!

اصلا با توجه به اختراع کارت های الکترونیک جابه جایی پول به صورت نقد مشکوک نیست؟!

سوال: وقتی یک نفر از دیوار خانه ی کسی بالا می رود چه کسی مقصر است؟!

جواب: در این گونه موارد دو متهم وجود دارد؛ متهم ردیف اول بنا است که اگر او نبود و آن دیوار را نمی خواست به هیچ عنوان کسی از آن بالا نمی رفت و دزد بی گناه هم به زحمت نمی افتاد!

متهم ردیف دوم هم صاحبخانه است! آخر شمایی که مایه دار هستی چرا شب ها درب را باز نگه نمی داری تا دزد بی نوا مثل بچه ی آدم از درب وارد شده و اموالت را غارت کند؟! چرا این بیچاره ها را مجبور می کنی از دیوار خانه ات بالا بروند؟!

سوال: وقتی از ما زورگیری می شود چه کسی مقصر است؟!

جواب: مقصر خود شما هستی که اولا تیپ سوسولی و ایضا مایه داری زده ای و زورگیرها را تحریک کرده ای تا بیایند از تو زورگیری کنند. اگر تو مثل فقرا لباس می پوشیدی عمرا کسی می آمد و از تو زورگیری می کرد؛ پس نتیجه می گیریم تو نه تنها مقصر هستی بلکه باید جواببه انحراف رفتن زورگیر محترم را هم بدهی!

اصلا از تمام این حرف ها گذشته، تو که گردنت نازک است بیجا می کنی توی شهر قدم می زنی و نظر گردن کلفت ها را به خودت جلب می کنی تا بیایند و از تو زورگیری کنند!

سوال: وقتی چند اراذل و اوباش از دیوار باغی بالا بیایند و به چند زن در جلوی دیدگان شوهرانشان تجاوز کنند چه کسی مقصر است؟!

- ای بابا! این سئوال هم پرسیدن دارد؟! با توجه به 3 پاسخ بالایی پاسخ این سوال را خودتان بدهید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : جالب ترین ها، جالب ترین متن ها، ،
برچسب ها : ،
شنبه 4 تير 1390



پيوندها
امکانات جانبي